dimarts, 9 de març del 2010

Neu a Barcelona

Després d'uns dies sense activitat per malaltia, tornem a classe l'endemà d'una forta nevada a Barcelona.
Ahir, dilluns, 8 de març, Dia de la Dona Treballadora, ens va sorprendre la neu a partir de les 11 del matí. Primer, unes petites volves blanques feien pensar que la temperatura estava baixant. Després les volves es van fer més grans i anaven en totes direccions a causa del fort vent que bufava sobretot per la banda de la Ronda de Dalt.

Podeu explicar en un comentari on estàveu ahir a la tarda i si la neu us va impedir fer alguna cosa.

12 comentaris:

  1. a la tarda d'ahir la forta nevada no em va impedir arribar a l'institut .... on vàrem tenir classe comú i corrent, després salimops cap a la meva casa i em vaig anar per tot el camí jugant ....... però estava fent molt fred.

    ResponElimina
  2. al matí la forta nevada em va impedir anar a la caixa a dipositar uns diners i per la tarda no em inpidio arribar a l'institut ia la nit sortides al parc però cap molt fred ....

    ResponElimina
  3. yo estava en casa cua empeso a neva molt i no pis
    i a clec por como neva tan los coc he a causa de del fort

    ResponElimina
  4. Ahi per la tarda no vag puge anar al colegit ivag pasa la tarda llesin un llibra que as diu el biejo que leia novelas de amor

    ResponElimina
  5. la forta nevada em va impedir anar al curs de l'auto escola i em quedi a casa per la tarda després que sortim del cole Alexi es va caure i després ens vam anar a prendre un cafe ALEXIA Nicolas jessica i jo

    ResponElimina
  6. AHI TARDE NO VAS NA A L,ASCOLA VAS VEURA COM

    NEVAVA I LO VAS GRABAR AMB EL MEU TELOFON MOVIL

    TAMBE vas ser el dia de la dona trabagadora.

    ResponElimina
  7. Ahir dia 8 de març va ser el dia en Internacinal de la dona trabajadora.Y va ser un dia molt especial, perquè va caure una nevada inpresionante Cap a molts añosque no nevava tan forta.

    ResponElimina
  8. ahir dia de la dona treballadora vaig anar al cinecon meu marit, després emos menjat una amburgesa, després i vist la tele

    ResponElimina
  9. la nevada no va a impedir que vigies a col.legi.Me a passat mol be con la nevada.

    ResponElimina
  10. estava a casa meva vaig veure la neu.
    i vaig venir al cole i hi havia poca gent.

    ResponElimina
  11. Ahia a la tarda estava classe vam fer poca cosa vam estar mirant com nevava per la finestra el profe astava encantat

    ResponElimina