dimarts, 18 de gener del 2011

Busquem feina


Aquí tenim el que han escrit algunes persones per oferir-se a treballar.

-----------------------------------------------------------------
Em dic Roger, tinc 22 anys, el CFGS d'Animació Sociocultural i Enginyeria Tècnica de Telecomunicacions.
M'ofereixo per treballar a les tardes i divendres matí, com a: animador, monitor, cambrer, dependent, professor de repàs, professor d'informàtica.

Contacta amb mi al telèfon 777888999 o al correu xxxxx@gmail.com per concertar una entrevista.
------------------------------------------------------------------

Hola, sóc una senyoreta de 40 anys que busca feina de qualsevol tipus, tinc expèriencia en cuidar gent gran, atenció al client, neteges, cuidar granges... tinc cotxe propi, i lliure tot el dia. 777888999

-------------------------------------------------------------------

Noi amb permís de residència i treball busca feina del que sigui.
Preferentment jardineria, cures a gent gran i restaurants! Telf: 777888999

-------------------------------------------------------------------

Noia de 21 anys s'ofereix per portar nens a l'escola (si cal, vestir-los, donar-los l'esmorzar, etc) els matins de dilluns a divendres. Sóc molt responsable i agradable. M'agraden els nens i tinc molta paciència. Preferiblement a Barcelona. Interessats enviar un correu a xxxx@gmail.com, o trucar al 777888999 (Vanesa)

-------------------------------------------------------------------

Dona de 39 anys s'ofereix per treballar com a PERRUQUERA durant els mesos d'estiu.
Tinc 15 anys d'experiència i disponibilitat immediata per treballar, dilluns, dimecres i divendres tot el dia i dimarts i dijous al matí.
Busco feina preferiblement a la comarca delVallès . Interessats trucar al telèfon 777888999 o enviar mail a xxxx@gmail.com (Sara).

--------------------------------------------------------------------

Imagina't que vols posar la teva demanda de treball en un tauler d'anuncis o en una pàgina web.
Escriu el teu anunci i envia'l aquí en un comentari.

6 comentaris:

  1. Hola soc un noi de 31 anys estic busca'n feina de portalliteres a un hospital,tinc un any d'experiència i tinc titul de portalliteres.
    un deixo el meu telefon 3539402 pel que poguí estar interessat

    ResponElimina
  2. Tinc 32 anys, m' ofereixi per treballar al sector siderometal·lúrgic, tinc experiència a treballs de fabricació i muntatge,amb disponibilitat immediata, encara que sigui amb un quart tomb.

    ResponElimina
  3. Revisió del comentari anterior
    Hola,sóc un noi de 31 anys, busco feina de portalliteres.
    Tinc un any d'experiència, tinc títol de portalliteres.
    Us deixo el meu telèfon 3539402 per el que pugi
    estar interessat.

    ResponElimina
  4. Sóc una noia de 18 anys, i busco feina per cuidar els nens petits a casa meva els matins de dilluns a divendres. Nomes de les sis fins a les dues, deixo el meu telefon 111111111.

    ResponElimina
  5. Sóc una noia de 19 anys, i busco feina en un hospital per fer pràctiques. el meu telefone 652398425

    ResponElimina
  6. Hola em dic Mont se sóc una dona que busco treball de cuidadora de nenes petits am paden truca al tlf 933434215.

    ResponElimina