dimarts, 16 de novembre del 2010

On vius?

Avui fem algunes activitats per aprendre a designar correctament els elements que formen part d'una adreça: noms de carrers, ciutats o pobles, nombres cardinals i ordinals, etc.

Després entrarem al plànol de Barcelona i buscarem la nostra adreça.

Per no perdre de vista el nostre blog, fem clic sobre l'enllaç amb el botó dret del ratolí i triem l'opció "Obre l'enllaç en una pestanya nova".

Plànol de Barcelona

A la pàgina del plànol de Barcelona escrivim la nostra adreça i la busquem fent clic al botó "Cerca".

A continuació, obrim l'apartat "Serveis sobre el plànol", a l'esquerra de la pantalla, marquem la casella de "Transports i serveis relacionats" i activem "Autobusos diürns" i "Metro".

Per seguir fent pràctiques, obriu els serveis de Sanitat i localitzeu el Centre d'Atenció Primària més proper al vostre domicili.

Escriviu un comentari explicant quins serveis hi ha més a prop de casa vostra.

8 comentaris:

  1. Pel meu barri passa la linea tres de metro,els autobusos 31,47,73,76,b16 i b19.
    el mercat que asta mes ha prop de casa meva es al Mercat de La Guineu-eta,el Centre d'atenció primaria Guineu-eta es el que ni ha mes aprop de casa meva

    ResponElimina
  2. Jo tinc a prop de casa, molts serveis,con he hi son els serveis de autobusos,línia de metro con la verda o groga, també hi ha moltes tendes hipermercat, serveis sanitaris i altres serveis.

    ResponElimina
  3. Jo tinc la línia 3 de metro i autobusos el 32 i el1 i el bus de barri.

    ResponElimina
  4. A prop de casa tinc mols serveis de metro les línia quatre cinc onze i les línies onze cinquanta, cinquanta-u, trenta-dos, onze, cent vint-set

    ResponElimina
  5. He mirat el mapa hi a un àrea sanitari també hi a parades de metro com la limnea com la l . quatre . i a la bora de casa hi a unes quantes biblioteca s . també hi a prquin a la bora ,

    ResponElimina
  6. Visc el nou barri, el carre Agudes 77,postal 08033.Hi ha estacion de metro, línia 11, autobusos diürns i autobusos nocturns. També hi ha marcat i supermercat aprop a casa meva, ens diuen marcat de Núria i McDonald. El meu barri es molt bonic.

    ResponElimina
  7. També hi a un ambulatori dues mercats una comissaria

    ResponElimina
  8. També tinc aprop de casa un mercat municipal que es el mercat de Montserrat i un ambulatori i també una biblioteca

    ResponElimina