dijous, 4 de novembre del 2010

Presentacions


Després d'uns quants dies dedicats a buscar les paraules i les imatges adequades per què cadascú pugués definir la seva manera de ser o quines són les coses que li agraden, posem aquí algunes mostres dels treballs.

Per obrir-les, feu clic a sobre amb el botó dret del ratolí i trieu l'opció "Obre en una pestanya nova". Així sempre tindreu oberta la pàgina del Quadern d'aula.

Alba

Cecília

Jordi

Lucrecia

Montse

Saba

Thelma

Podeu escriure un comentari si us ha agradat aquesta activitat.

7 comentaris:

  1. A mi m'agraden les imatges perquè són les coses molt boniques.

    ResponElimina
  2. Doncs m'ha agradat aquesta activitat, ha estat molt divertida per buscar les fotos que m'agradaven i aprendre a fer vídeos, ha sigut una activitat molt educativa

    ResponElimina
  3. A, mi m'ha agradat molt fer este treball
    per que a mi m'agrada fer coses com aquestes
    que son per divertir-se i per passar el temps,
    tot aquell que va mira el meu vídeo li sortirà un desig.

    ResponElimina
  4. Aquesta activitat m'agradat molt e disfrutat molt buscan imatges

    ResponElimina
  5. M'ha agradat molt perque agut algun company que ha fet uns textos molt macos

    ResponElimina
  6. M'agraden les meves imatges, perquè son fotos molt importants per la meva vida. Son coses què m'agraden molt, coses con: viatjar, fer aniversari, també soc simpàtica perquè m'agrada les persones que t'estimo a mi.

    ResponElimina
  7. Avui es dijous onze de novembre de dos mil deu
    Falten cinc dies pel pròxim dimarts
    A passat quatre dies des de el ultim diumenge
    Tinc cinquanta-tres anys
    La classe de català sacava a dos quarts de set
    Tinc sis germans
    San de tenir divuit anys per treure el carnet de conduir
    N hi ha divuit ordinadors a la classe

    ResponElimina